loading...
►★★ سرگرمی تفریحی صورتی ★★◄
محل تبلیغات



لایک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عــلــیــرضــا بازدید : 755 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Streat Fighter IV دانلود بازی مبارزه ای و اکشن Super Street Fighter IV Arcade Edition

 

| + لینک خرید پستی |

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی اکشن و مبارزه ای Super Street Fighter IV Arcade Edition نسخه معتبر SKIDROW . این نسخه ورژن جدیدی از بازی Street Fighter IV میباشد که با تغییراتی در بازی دوباره ارائه شده است نسخه Arcade Edition با تغییراتی که شامل اضافه شدن چندین کراکتر جدید به بازی و اضافه شدن کمبات های جدید و ریپلی هایی که در طول بازی نسبت به نسخه قبل اضافه شده تا حدودی توانسته رضایت طرفداران این بازی را جلب نماید هر چند که همه منتظر نسخه جدیدی از این بازی هستند ولی ویرایش جدید این بازی با اینکه تغییرات خیلی زیادی را شامل نشده میتواند تا ارائه نسخه جدید طرفداران را آرام نگه دارد. از دیگر تغییرات در بازی اضافه شدن بخش آنلاین جدید و تغییرات در این قسمت است که طرفداران نسخه های آنلاین بی شک از آن استقبال خواهند کرد .

هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت صورتی دانلود کنید. .

 

System requirements:
- Operating system: Windows Vista / XP / Windows 7
- Processor: Intel Pentium IV with 2 GHz or better
- Memory: 1 GB
- Video: NVIDIA Series GeForce 6600/ATI Radeon X1600 or better 256 MB
- Sound Card: DirectX 9.0c compatible

- Free space on hard drive: 10 GB

 

 

| آپدیت شماره ۱ اضاشه شد برای حل مشکل کیبورد و باگ های بازی |

عــلــیــرضــا بازدید : 467 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

driver san دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver San Francisco 2011 PC

 

| به همراه لینک خرید پستی |

 

دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver: San Fransisco برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driver شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب (مثل تابلوهای تبلیغاتی که با او حرف می زنند و یا رفتار عجیب مردم) در سطح شهر می شود. تنر در ادامه متوجه می شود که روح او در حالیکه وی در کما است، از بدنش خارج شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند و وارد بدن هر شخصی که بخواهد بشود . این بازی Open-World آن هم روی ۶۰ فریم قطعاً یک نکته مثبت در زمینه گرافیکی است. فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی کنید. شما می توانید در کمتر از دو ثانیه از یک طرف شهر ناگهان به سمت دیگر آن Shift کنید، بدون اینکه ذره ای افت فریم مشاهده کنید و حتی یک Loading هم داشته باشید. بازی طی یک Loading چند ثانیه ای کل شهر سن فرانسیسکو را پردازش می کند و دیگر تا انتها هیچ Loading در انتظار شما نخواهد بود.

 

 

Suggested system requirements:
Core 2 Duo 2.4 GHz,

1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7),

graphic card 512 MB (GeForce 9800 or better),

10 GB HDD, Windows XP/Vista/7,Internet connection.

 

 

| آپدیت ورژن ۱٫۰۳ اضافه شد |

عــلــیــرضــا بازدید : 840 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)
Red Johnsons Chronicles 2 – عنوان یک بازی جالب می باشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.این بازی زیبا با موضوع ماجراجویی و ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد. شما در شخصیت رد جانسن ماموریت حل مسئله ای جهانی را به عهده دارید.جانسن یکی از بهترین محققان اختصاصی یکی از کلان شهر های پر آشوب است.در درازای داستان برادر جانسن نیز ربوده می شود و مشکلات او را دو چندان می کند. شما می بایست از هوش و مهارت های پیش آموخته ی خود سود برده و وضعیت را بهبود ببخشید…
 

Red Johnsons Chronicles 2-SKIDROW | 1.5 GB

 

RJC Cover دانلود بازی ماجراجویی Red Johnsons Chronicles 2

 

عــلــیــرضــا بازدید : 1996 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه جدید پلاگین روتوش عکس فتوشاپ Imagenomic Portraiture Plugin 2.3 Build 2308u1 به تازگی منتشر شده است که آن را با لینک مستقیم برای دانلود فراهم کرده ایم. پلاگین Portraiture برای نرم افزارهای Photoshop، Lighroom و Aperture قابل استفاده می باشد و می تواند دشواری های خسته کننده برای ماسک کردن و روتوش پیکسل به پیکسل تصاویر پرتره را برای شما حل کند. این پلاگین به صورت خودکار و هوشمند، عیوب پوست را با حفظ تکسچر آن حذف می کند. روتوش مو، ابرو، مژه ها و دیگر بخش های صورت نیز توسط این پلاگین فتوشاپ به راحتی روتوش و زیباسازی می شوند.

امکانات :

  • پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای برای افزایش سرعت روتوش تصاویر
  • کنترل قدرتمندتر ماسک کردن پوست به همراه تنظیمات عمومی
  • قدرت و انعطاف بالا برای ساخت، ذخیره و به اشتراک گذاری پیش تنظیمات
  • تنظیمات و امکانات جدید
  • تنظیمات پوسته و رابط کاربری نرم افزار و نحوه نمایش عکس
  • سازگار با Adobe Photoshop CS4/CS5/CS6
  • سازگار با Adobe Photoshop Lightroom 2/3/4
  • سازگار با Apple Aperture 3
  • و …

Imagenomic Portraiture Plugin 2.3 Build 2308u1 دانلود پلاگین روتوش عکس فتوشاپ Imagenomic Portraiture Plugin 2.3

عــلــیــرضــا بازدید : 1921 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
پچ آپدیت GTA IV ورژن 1.0.7.0
آخرین و جدیدترین ورژن آپدیت بازی محبوب GTA IV
این نسخه آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی GTA IV هست که با نصب آن تقریبا 80 تا 90 درصد مشکلات ورژن قبلی را رفع خواهد شد. در نسخه 1.0.7.0، افت سرعت بازی نسبتا کم شده و همینطور گرافیک آن بهتر شده. کیفیت برخی از تکسچرها برای بهبود ظاهر بازی افزایش یافته و همینطور با اکثر مدها سازگار نیز شده. خلاصه اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید تغییرات زیادی در بازیتان ایجاد کنید توصیه می کنم که حتما بازیتان را به 1.0.7.0 ارتقا بدهید.
برای دانلود و آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

حجم اصلی این پچ 103 مگابایت است که برای راحتی دانلود آن را به چهار بخش تقسیم کرده ام که می توانید از سرور سایت ما به طور کاملا مستقیم دانلود کنید…
 
» آموزش آپدیت بازی به ورژن 1.0.7.0:
ابتدا توصیه می کنم که بازیتان را از نو نصب کنید تا قبل از آپدیت ساده باشد. سپس مراحل زیر را طی کنید:
1. اول مد xlive را از لینک رو به رو دانلود کرده و به بازیتان اضافه کنید. (لینک دانلود xlive)
2. بعد با کرک رازور بازیتان را کرک کنید. (لینک دانلود کرک رازور)
3. سپس پچ آپدیت را دانلود کنید و بر روی UpdateTitle.exe کلیک کنید تا بازیتان ارتقا یابد.

 

حجم کل: 103 مگابایت
پسورد: www.game2download.ir
عــلــیــرضــا بازدید : 880 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

 assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

عــلــیــرضــا بازدید : 7817 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (22)

سری بازی های GTA یا همان Grand Theft Auto به جرات می توان گفت بهترین و پر طرفدار ترین مجموعه ای است کا تا کنون در سوم شخص برای انواع کنسول ها از جمله PC , Xbox , Play Station و… ساخته شده است.هم اکنون می توانید GTA IV را با حجم 7 مگابایت از وبلاگ بازی برای شادی دریافت کنید.

عــلــیــرضــا بازدید : 672 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (1)

نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S60v5 است.

 

qt nokia دانلود نرم افزار Nokia Qt 4.7.3   سیمبین S60v5

عــلــیــرضــا بازدید : 821 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

 

عــلــیــرضــا بازدید : 889 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و آزاد دسته خلافکاران دو Saints Row 2

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی با نصب خودکار :.

.: کاهش حجم از 11 گیگابایت به 4 گیگابایت بدون حذفیات :.

بازی Saints Row 2 ساخته کمپانی THQ که سبکی اکشن و مهیج دارد، دنباله نسخه یک این بازی می باشد که در سال 2006 ارائه شد. سبک این بازی آزاد را می توان بسیار شبیه به سری بازی های GTA معرفی کرد، که بسیاری معتقد بر این گفته اند که  Saints Row 2 در رده بهتر و بالاتری از GTA قرار دارد. همه شخصیت های حاضر در بازی به طور زیبا و حرفه ای طراحی شده اند و داستان این بازی مربوط به شهر افسانه ای Stillwater می باشد که بسیار شبیه به شهر نیویورک طراحی شده است. قهرمان داستان به حبس محکوم شده است و باید به کمک هم سلولی خود از زندان فرار کند، پس از فرار  وارد شهر می شود و باید ماموریت های مخفیانه ای را به انجام برساند. صحنه های جالب و غافل گیرکننده ای را در این بازی مشاهده خواهید کرد مثلا دوست شما به طرفتان اسلحه می کشد و شما را تهدید به انجام کاری می کند و شما نیز قدرت انتخاب و پاسخگویی به وی را دارید. علاوه بر ماموریت های سرّی، برخی کارهای دیگر را نیز انجام می دهید، مثلا می توانید با گرفتن گروگان پول بدست بیاورید و یا می توانید خودسرانه با مردم زد و خورد داشته باشید و با پیروزی در مبارزات تن به تن امتیاز کسب کنید. سلاح های گرم و سرد را می توانید داشته باشید و از هر وسیله ای می توانید برای نابودی دشمن استفاده کنید. در بازی دشمن اصلی شما پلیس خواهد بود ولی چنانچه که به یکی از افراد گروهک های خلافکار و زیرزمینی حمله کرده و یا وی را بکشید، باید منتظر حمله ای بزرگ از جانب افراد گروه وی باشید. امکان رانندگی، شنا، دویدن و برخی کارهای خاص از طرف کاراکتر اول بازی خصوصیاتی است که باعث جذابیت این بازی مهیج شده است. امکان استتار و مخفی شدن نیز در بازی به طور زیبایی وجود دارد که شما در مواقع خطر می توانید از آن استفاده کنید. وجود انبار مهمات شامل مسلسل های سنگین، قدرت کنترل از راه دور برخی سلاح ها، گرافیک فوق العاده، محیطی شبیه سازی شده و چشم نواز از دیگر خصوصیات منحصربفرد این بازی می باشد. لازم به ذکر است که این بازی توسط تیم ایرانیان دانلود با روش های خاص و منحصربفرد از 11 گیگابایت به 4 گیگابایت کاهش حجم پیدا کرده و این درحالی است که کوچکترین حذفیاتی در بازی اعمال نشده است

عــلــیــرضــا بازدید : 1202 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند

عــلــیــرضــا بازدید : 526 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
خودروی ب ام و M3 E39 با تیونینگ AC Schnitzer برای GTA IV
یک خودروی بسیار زیبا به نام ب ام و M3 E39 تیونینگ توسط کمپانی AC Schnitze برای بازی GTA IV. این خودرو توسط تیم AM-Team طراحی شده و واقعا از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. یکی از ویژگی های این خودرو، به همراه داشتن دو رینگ است که می توانید نمونه رینگ ها را در تصویر بالا مشاهده کنید. رنگ بندی جالب آن باعث شده که این خودرو در بازی شما تنوع ایجاد کند.
برای دانلود این خودرو به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد صفحات : 24

درباره ما
سلااااااااااام خوش اومدین به وبلاگ من علیرضا هستم 21 سالمه از شوشتـــر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • پنل پیامک
  • پنل اس ام اس
  • بازی دختــرانه
  • دانلود بازی دخترانـه
  • بازی های جدید
  • عکس دختر
  • دخترانه
  • بازی کامپیوتری
  • اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • دانلود بازی آنلاین
  • دارو گیاهی
  • دانلود بازی دخترانه
  • دانلود بازی ماشین
  • بهترین های وبگردی
  • دانلود بازی جدید
  • دانلود بازی کم حجم
  • دانلود بازی کامپیوتری
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • دنلود بازی
  • شـــهــر لایــــکـ
  • عاشقانه ترین وبلاگ
  • بنر تبلیغاتی
  • طراحی حرفه ای بنر
  • طراحی بنر
  • کلیپ و عکس ماشین اسپرت ایرانی و خارجی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • گالری مدل لباس دخترونه 2013
  • مرکز دانلود
  • EVERY THING
  • مدرن سایت
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • طراحی حرفه ایی هدر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • (*( عشق و عاشقي )*)
  • Free Download+New
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • آریا صدا | دانلود آهنگ جدید
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • نـــــــــــــاز مــــــــــدل
  • سی دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • سایت دانلود عکس و گرافیک آبی
  • تاپ کرک
  • اجتماعی
  • ♥#Best Photo Blog #♥
  • طب سنتی
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • ویکی دانلود ها
  • زرین دانلود
  • ساعت شني
  • ماشین ها و موتورهای ایرانی برای بازی GTA IV
  • جک و لطیفه و اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید | برف موزیک99
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • خفن دانلود
  • (دل تنگی های من..(همدم
  • گروه سرگرمی روزنه
  • یه وبلاگ ناناز
  • نايس
  • دانلود آهنگ
  • ll0ve2ll0ve
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی|نیازمندیها
  • دانلود موزیکــــ | PayaMusic
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • طراحی بنر

    طراحی حرفه ایی بنر

    بنر فقط 7000 تومان

    علی دیزاینر

    تبلیغات سایت







    آمار سایت
  • کل مطالب : 355
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 719
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 1,733
  • بازدید سال : 52,384
  • بازدید کلی : 841,438
  • بهتــریــن هــا

    Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC


     assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2


    Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2


     دانلود بازی Dead Space 3