loading...
►★★ سرگرمی تفریحی صورتی ★★◄
محل تبلیغات



لایک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عــلــیــرضــا بازدید : 622 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)

Flash Player Pro یک نرم افزار بسیار مفید و کاربردی در زمینه مدیریت و نمایش فایلهای فلش می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید فایلهای فلش را اجرا کرده و یا مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید. همچنین این برنامه می تواند بصورت حرفه ای فایلهای فلش را از سایت اینترنتی برای شما دانلود کند و یا فایلها را بصورت پیش نمایش ببینید. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون دانلود فیلم های فلش از اینترنت ، پیش نمایش و فهرست فیلم های فلش ، گرفتن عکس با فلاش و تنظیم آن را به عنوان تصویر زمینه ، امکان ساخت محافظ صفحه فلش و…می باشد که از آن می توان یک برنامه همه منظوره فلش نام برد.این برنامه کاربردی را میتوانید از سایت شهر لایک دانلود کنید.

 

Flash Player Pro پخش حرفه ای فایل های فلش Flash Player Pro 5.5

 

برای دانلود برنامه اجرای فایل های فلش به ادامه مطلب بروید

عــلــیــرضــا بازدید : 604 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Ashampoo Magical Snap 4 ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و … و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عکس از محیط نرم افزارهای مختلف و کاری ویندوز به صورت یک Screen Shot با کیفیت و گویا از جمله کارهای است که ممکن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط کار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر … . خود ویندوز این امکان عکس برداری را با استفاده از کلید Print Screen بر روی صفحه کلید مهیا کرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز کیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

 

 Ashampoo%20Snap%204.0.0 تصوير برداري از محيط دسكتاپ با Ashampoo Snap 4.0.0 (قابل حمل)

عــلــیــرضــا بازدید : 579 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی و نقاشی تصاویر - OpenCanvas 5.5.10

برنامه کاربردی نقاشی، قابل استفاده برای افراد مبتدی و حرفه ای

عــلــیــرضــا بازدید : 623 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)


دانلود نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه نهایی - Adobe Photoshop CS6 13.0

برنامه ای استاندارد و حرفه ای برای ویرایش عکس های دیجیتالی

برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!
می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر میشود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.
در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.

عــلــیــرضــا بازدید : 811 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قدرتمند ساخت موسیقی SONY ACID Music Studio 8.0 Build 17

 

دانلود نرم افزار قدرتمند ساخت موسیقی SONY ACID Music Studio 8.0 Build 178

 

SONY ACID Music Studio استودیو قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی ساخت و ویرایش موسیقی است ، این نرم افزار که محصولی از شرکت معروف Sony است که ابزاری کامل و در عین حال گران قیمت برای خلق و ویرایش حرفه ای موسیقی می باشد شما با بهره گیری از این نرم افزار قادر خواهید بود تا یک تولید کننده حرفه ای موسیقی باشید این نرم افزار تمامی ابزارهای مورد نیاز برای این کار را در اختیار شما قرار می دهد و شما باید تنها با استفاده از خلاقیت و کمی حوصله موسیقی مورد علاقه خود را ساخته و سپس آن را تولید نمایید ، یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار پشتیبانی Audio Track ها و MIDI های نا محدود است که این ویژگی به شما آزادی عمل خواهد داد و این بدان معنی است که شما می توانید بی نهایت آلات موسیقی و صداهای مختلف در نرم افزار وارد کنید و دامنه پروزه خود را گسترش دهید بنابراین این ویژگی باعث می شود که موسیقی تولید شده یک کار حرفه ای از آب دربیاید ، این نرم افزار همچنین از Dual/Multi-core processor , Mackie Control و Frontier Design TranzPort پشتیبانی کرده و این به کاربران حرفه ای اجازه می دهد تا تسلط بیشتری بر روی پروژه خود داشته باشند

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار SONY ACID Music Studio 8.0 Build 178 :
– ساخت و ویرایش انواع موسیقی های حرفه ای
– پشتیبانی Audio Track ها و MIDI های نا محدود
– پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف صوتی
– ویرایش به صورت Real-Time و زنده و بدون ایجاد خرابی در آهنگ
– دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ Music Loop در چندین نوع گروه مختلف
– پشتیبانی Dual/Multi-core processor , Mackie Control و Frontier Design TranzPort
– قابلیت انجام عملیات Undo/Redo نامحدود
– امکان انتشار موزیک ساخته شده ی شما با یک کلیک در ACIDplanet.com
– قابلیت ضبط فرمتهای Audio و MIDI به صورت Multitrack و ویژگی ضبط به صورت On-the-fly punch-in
– دارای ابزار Beatmapper برای Remix کردن آهنگ ها
– ایجاد Tempo و تغییرات در کلیدها و فریم ها
– مجهز به ابزار مختص کمپانی SONY در این زمینه که KOMPAKT Sony ACID Pro edition نام دارد
– دارای تنظیمات پیشرفته
– قابلیت ویرایش نت ها ی MIDI
– مجهز به پلاگین های مختلف و دارای بخشی برای مدیریت این پلاگین ها و پلاگین های جدید
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
– و …..

 

 

عــلــیــرضــا بازدید : 545 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

 

عــلــیــرضــا بازدید : 519 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ۱۰۰ پلاگین فوق العاده از بهترین پلاگین های فتوشاپ را در این مطلب گرد آورده ایم تا در کاربران گرامی علاقمند به طراحی توسط نرم افزار فتوشاپ با استفاده از آنها دست به طراحی های زیباتری بزنند. پلاگین های قرار گرفته مجموعه ای از پلاگین های تجاری و رایگان هستند که پلاگین های تجاری به صورت کامل و کرک شده قرار گرفته اند. امیدواریم با دانلود این مجموعه بتوانید به خواسته خود برسید. لیست پلاگین ها در ادامه مطلب آمده است. 

 

100 ps plugin مجموعه 100 پلاگین برای نرم افزار فتوشاپ

عــلــیــرضــا بازدید : 429 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS5.1 Extended راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد.یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

Adobe Photoshop CS5 محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended Portable 12.1

 

عــلــیــرضــا بازدید : 497 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

adobe photoshop cs6 دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final

 

 

 

 

عــلــیــرضــا بازدید : 762 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید. 

 

Google SketchUp طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

 

 

درباره ما
سلااااااااااام خوش اومدین به وبلاگ من علیرضا هستم 21 سالمه از شوشتـــر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • پنل پیامک
  • پنل اس ام اس
  • بازی دختــرانه
  • دانلود بازی دخترانـه
  • بازی های جدید
  • عکس دختر
  • دخترانه
  • بازی کامپیوتری
  • اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • دانلود بازی آنلاین
  • دارو گیاهی
  • دانلود بازی دخترانه
  • دانلود بازی ماشین
  • بهترین های وبگردی
  • دانلود بازی جدید
  • دانلود بازی کم حجم
  • دانلود بازی کامپیوتری
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • دنلود بازی
  • شـــهــر لایــــکـ
  • عاشقانه ترین وبلاگ
  • بنر تبلیغاتی
  • طراحی حرفه ای بنر
  • طراحی بنر
  • کلیپ و عکس ماشین اسپرت ایرانی و خارجی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • گالری مدل لباس دخترونه 2013
  • مرکز دانلود
  • EVERY THING
  • مدرن سایت
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • طراحی حرفه ایی هدر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • (*( عشق و عاشقي )*)
  • Free Download+New
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • آریا صدا | دانلود آهنگ جدید
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • نـــــــــــــاز مــــــــــدل
  • سی دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • سایت دانلود عکس و گرافیک آبی
  • تاپ کرک
  • اجتماعی
  • ♥#Best Photo Blog #♥
  • طب سنتی
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • ویکی دانلود ها
  • زرین دانلود
  • ساعت شني
  • ماشین ها و موتورهای ایرانی برای بازی GTA IV
  • جک و لطیفه و اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید | برف موزیک99
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • خفن دانلود
  • (دل تنگی های من..(همدم
  • گروه سرگرمی روزنه
  • یه وبلاگ ناناز
  • نايس
  • دانلود آهنگ
  • ll0ve2ll0ve
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی|نیازمندیها
  • دانلود موزیکــــ | PayaMusic
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • طراحی بنر

    طراحی حرفه ایی بنر

    بنر فقط 7000 تومان

    علی دیزاینر

    تبلیغات سایت







    آمار سایت
  • کل مطالب : 355
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 4,910
  • بازدید سال : 50,339
  • بازدید کلی : 839,393
  • بهتــریــن هــا

    Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC


     assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2


    Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2


     دانلود بازی Dead Space 3