loading...
►★★ سرگرمی تفریحی صورتی ★★◄
محل تبلیغات



لایک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عــلــیــرضــا بازدید : 679 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (1)

دانلود پکیج بازی Angry Birds

 

Angry Birds 2.0 و
Angry Birds Rio 1.4.2 وAngry Birds Seasons 2.3و
Angry Birds Space 1.0و

Anthology: Angry Birds (2012/ENG/RePack by RGCreative)
Year: 2012 | PC | Eng Rus | Developer: Rovio Mobile | Publisher: Rovio Mobile | 184 Mb
Genre: Arcade

پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است.بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعا بیش از 350 میلیون دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند این گیم تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه است علاوه بر این ورژن‌های اختصاصی از این گیم به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.این بازی به سه دسته تغسیم میشود:نسخه معمولی (آخرین ورژن:2.0.2.1)،نسخه ریو (آخرین ورژن:1.4.2)،نسخه فصول(آخرین ورژن:2.2).نسخه های seasons به مناسبت های مختلف مانند روز هالووین،مهمانی و حیله،کریسمس،ولنتاین،تخم مرغ های عید پاک،پیکنیک تابستان،فستیوال نیمه فصل پاییز چین ،سال اژدها و همراه با آهنگ های زیبای هر بخش ارائه میشود.در نسخه rio پرندگان اصلی ربوده میشوند و به شهر جادویی ریودوژانیرو برده میشوند،جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر(ریو) نیز می کنند.این بازی چهار قسمت فوق العاده با 105 مرحله هیجان انگیز را دارا است

عــلــیــرضــا بازدید : 531 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Martial Arts Capoeira

ناشر: Just A Game
سازنده: Just A Game
ژانر: Action, Fighting

کرک : SKIDROW

هنرهای رزمی  Capoeira از هیجان انگیز ترین و اصلی ترین بازی های مبارزه ای است که تاکنون برای کامپیوترهای شخصی  تولید شده است . برای اولین بار ورزش و عناصر RPG ، با مکانیک بازی های سنتی جنگی، ترکیب شده اند تا یک واقع گرایی بی رقیب و گیم پلی ای چالشی را عرضه کند. و شما تا زمان افزایش قدرت بدنی با تمارین سخت و شدید، آموزش می بینید. مهارت های از قبیل استقامت، سرعت، قدرت پا و بازو هدف این تمارین است.

عــلــیــرضــا بازدید : 653 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Aliens Colonial Marines  سیاره ی بیگانگان
|نسخه ی BlackBox|


نام بازی: Aliens Colonial Marines
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: SEGA
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games شارژ ایرانسل
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

سازندگان همواره بر آن تاکید داشته اند که محوریت بازی، بر خلاف فیلم های آن، بر محوریت درگیری با انبوه دشمنانتان باشد. بیگانگان فضایی از نژاد زنومورف (Xenomorphs) می باشند که شاخص ترین ویژگی آنها، پیکر منحصر به فردشان است. اما جالب تر ازآن وجود اسید در خون آن هاست که دردسر بزرگی برای مزاحمانشان محسوب می شود. آن چه که در فیلم ها و قسمت های پیشین این عنوان شاهد بودیم، درگیری نزدیک با زنومورف ها جز افزون دردسر فایده دیگری ندارد؛

عــلــیــرضــا بازدید : 1237 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی مکس پین 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Lossless Repack   MihanDownload ♦  Blu-Ray Quality  3 DVD-9


لینک دانلود تصحیح شد !
نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی :
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
عــلــیــرضــا بازدید : 874 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Dead Space 3
|نسخه ی Black Box|

نام بازی: Dead Space 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Artsسایت شارژ
مد بازی  : N/A
حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Space در زمانی که عناوین ترسناک ژاپنی در افول بوده و بیشتر اکشن شده بودند ظاهر شد. عنوانی که بر خلاف دوستان ژاپنی اش هیچ چیز غیر از ترس نداشت و یادآور دوران طلایی این سبک بود. این عنوان در شماره دوم خود در اکثر موارد پیشرفت کرد و برخلاف چیزی که بسیاری انتظار داشتند اکشن نشد و آیزاک هنوز هم با کابوس هایی وحشتناک روبرو بود.
عــلــیــرضــا بازدید : 726 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Omerta City of Gangsters شهر گانگستر ها

|نسخه ی FairLight|

نام بازی: Omerta: City of Gangsters
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Kalypso Media
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Haemimont Gamesشارژ ایرانسل
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
تجربه ی یک بازی استراتژی مبتنی بر آخرین تکنولوژی روز بازی های چند رسانه ای می تواند شما را ساعت های سرگرم خود کند. به شهر گانگستر ها خوش آمدید. بازی شبیه سازی مبتنی بر مبارزه تاکتیکی است. بایک شغل کوچک استارت کنید.شخصیت کرکتر اصلی بازی با توجه به ویژگی هایش جذب یک گروه خاص می شود.شهر Omerta و آدم هایش در این بازی مشهود عم و خاص هستند.

عــلــیــرضــا بازدید : 1378 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

عــلــیــرضــا بازدید : 821 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 فرشته ی مرگ

|نسخه ی Black Box|
نام بازی: DmC Devil May Cry
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3-d Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISOسایت شارژ
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ninja Theory
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

باز هم دِویل می کرای و باز هم نقش آفرینی های بصری هیجان انگیز که شما را ساعت های متحیر می کند.اما این بار با گرافیکی بهتر و گیم پلی بی نظیر تر ! اینبار کمپانی کپ کام می داند که چه بازی را در اختیار قرار گرفته است.بازی ای که تنها کرکتر های اصلی آنها اسطوره هایی برای گیمر های خودش شده است.

عــلــیــرضــا بازدید : 753 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Streat Fighter IV دانلود بازی مبارزه ای و اکشن Super Street Fighter IV Arcade Edition

 

| + لینک خرید پستی |

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی اکشن و مبارزه ای Super Street Fighter IV Arcade Edition نسخه معتبر SKIDROW . این نسخه ورژن جدیدی از بازی Street Fighter IV میباشد که با تغییراتی در بازی دوباره ارائه شده است نسخه Arcade Edition با تغییراتی که شامل اضافه شدن چندین کراکتر جدید به بازی و اضافه شدن کمبات های جدید و ریپلی هایی که در طول بازی نسبت به نسخه قبل اضافه شده تا حدودی توانسته رضایت طرفداران این بازی را جلب نماید هر چند که همه منتظر نسخه جدیدی از این بازی هستند ولی ویرایش جدید این بازی با اینکه تغییرات خیلی زیادی را شامل نشده میتواند تا ارائه نسخه جدید طرفداران را آرام نگه دارد. از دیگر تغییرات در بازی اضافه شدن بخش آنلاین جدید و تغییرات در این قسمت است که طرفداران نسخه های آنلاین بی شک از آن استقبال خواهند کرد .

هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت صورتی دانلود کنید. .

 

System requirements:
- Operating system: Windows Vista / XP / Windows 7
- Processor: Intel Pentium IV with 2 GHz or better
- Memory: 1 GB
- Video: NVIDIA Series GeForce 6600/ATI Radeon X1600 or better 256 MB
- Sound Card: DirectX 9.0c compatible

- Free space on hard drive: 10 GB

 

 

| آپدیت شماره ۱ اضاشه شد برای حل مشکل کیبورد و باگ های بازی |

عــلــیــرضــا بازدید : 835 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)
Red Johnsons Chronicles 2 – عنوان یک بازی جالب می باشد که به تازگی برای PC عرضه شده است.این بازی زیبا با موضوع ماجراجویی و ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد. شما در شخصیت رد جانسن ماموریت حل مسئله ای جهانی را به عهده دارید.جانسن یکی از بهترین محققان اختصاصی یکی از کلان شهر های پر آشوب است.در درازای داستان برادر جانسن نیز ربوده می شود و مشکلات او را دو چندان می کند. شما می بایست از هوش و مهارت های پیش آموخته ی خود سود برده و وضعیت را بهبود ببخشید…
 

Red Johnsons Chronicles 2-SKIDROW | 1.5 GB

 

RJC Cover دانلود بازی ماجراجویی Red Johnsons Chronicles 2

 

عــلــیــرضــا بازدید : 877 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

 assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

عــلــیــرضــا بازدید : 7811 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (22)

سری بازی های GTA یا همان Grand Theft Auto به جرات می توان گفت بهترین و پر طرفدار ترین مجموعه ای است کا تا کنون در سوم شخص برای انواع کنسول ها از جمله PC , Xbox , Play Station و… ساخته شده است.هم اکنون می توانید GTA IV را با حجم 7 مگابایت از وبلاگ بازی برای شادی دریافت کنید.

عــلــیــرضــا بازدید : 885 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و آزاد دسته خلافکاران دو Saints Row 2

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی با نصب خودکار :.

.: کاهش حجم از 11 گیگابایت به 4 گیگابایت بدون حذفیات :.

بازی Saints Row 2 ساخته کمپانی THQ که سبکی اکشن و مهیج دارد، دنباله نسخه یک این بازی می باشد که در سال 2006 ارائه شد. سبک این بازی آزاد را می توان بسیار شبیه به سری بازی های GTA معرفی کرد، که بسیاری معتقد بر این گفته اند که  Saints Row 2 در رده بهتر و بالاتری از GTA قرار دارد. همه شخصیت های حاضر در بازی به طور زیبا و حرفه ای طراحی شده اند و داستان این بازی مربوط به شهر افسانه ای Stillwater می باشد که بسیار شبیه به شهر نیویورک طراحی شده است. قهرمان داستان به حبس محکوم شده است و باید به کمک هم سلولی خود از زندان فرار کند، پس از فرار  وارد شهر می شود و باید ماموریت های مخفیانه ای را به انجام برساند. صحنه های جالب و غافل گیرکننده ای را در این بازی مشاهده خواهید کرد مثلا دوست شما به طرفتان اسلحه می کشد و شما را تهدید به انجام کاری می کند و شما نیز قدرت انتخاب و پاسخگویی به وی را دارید. علاوه بر ماموریت های سرّی، برخی کارهای دیگر را نیز انجام می دهید، مثلا می توانید با گرفتن گروگان پول بدست بیاورید و یا می توانید خودسرانه با مردم زد و خورد داشته باشید و با پیروزی در مبارزات تن به تن امتیاز کسب کنید. سلاح های گرم و سرد را می توانید داشته باشید و از هر وسیله ای می توانید برای نابودی دشمن استفاده کنید. در بازی دشمن اصلی شما پلیس خواهد بود ولی چنانچه که به یکی از افراد گروهک های خلافکار و زیرزمینی حمله کرده و یا وی را بکشید، باید منتظر حمله ای بزرگ از جانب افراد گروه وی باشید. امکان رانندگی، شنا، دویدن و برخی کارهای خاص از طرف کاراکتر اول بازی خصوصیاتی است که باعث جذابیت این بازی مهیج شده است. امکان استتار و مخفی شدن نیز در بازی به طور زیبایی وجود دارد که شما در مواقع خطر می توانید از آن استفاده کنید. وجود انبار مهمات شامل مسلسل های سنگین، قدرت کنترل از راه دور برخی سلاح ها، گرافیک فوق العاده، محیطی شبیه سازی شده و چشم نواز از دیگر خصوصیات منحصربفرد این بازی می باشد. لازم به ذکر است که این بازی توسط تیم ایرانیان دانلود با روش های خاص و منحصربفرد از 11 گیگابایت به 4 گیگابایت کاهش حجم پیدا کرده و این درحالی است که کوچکترین حذفیاتی در بازی اعمال نشده است

عــلــیــرضــا بازدید : 1199 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند

عــلــیــرضــا بازدید : 568 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
سایت صورتی معرفی میکند
دانلود Assassin's Creed:Revelations - بازی کشیش آدم کش، وحی

امسال نیز یکی دیگر از سری بازی های Assassin's Creed راهی بازار شد که یکی از مهمترین نسخه های از این سری از بازی ها به حساب می آید و بازیکنان می توانند پاسخ بسیاری از سوالات مهمشان را در این بازی بدست بیاورند. بدون شک، این نسخه برای آن دسته از طرفداران این سری از بازی ها که از سال 2007 تا کنون تمام نسخه های آن را دنبال کرده اند، بسیار جذاب خواهد بود. اتفاقاتی که در نسخه های قبلی رخ داده، باعث شده که این بازی از اهمیت بیشتری در بین سری بازی های Assassin's Creed برخوردار باشد. Assassin's Creed: Revelations یکی از بزرگترین بازی های Ubisoft در چند سال اخیر بوده و شاید به همین دلیل باشد که در کنار استودیوی Montreal، استودیوهای Ubisoft Annecy ،Ubisoft Massive ،Ubisoft Quebec ،Ubisoft Singapore و Ubisoft Bucharest نیز در ساخت این بازی نقش داشته اند.

پس از سری دوم اتفاقات اتزیو (Ezio) در Brotherhood اینبار با Revelations سه گانه اتزیو به پایان می رسد. اتزیو كه به میان سالی رسیده، به دنبال رد و نشانه های جد خود، الطیر (Altair) می رود و به قلعه قدیمی Assassinها كه در نسخه اول بازی وجود داشت، می رسد و متوجه می شود که الطیر در این قلعه با سلاحی روبرو شده كه می تواند به جنگ Assassinها و Templarها را برای همیشه پایان دهد. در این نسخه ما در نقش اتزیو و حتی الطیر بازی خواهیم كرد و ماجرای دزموند (Desmond) را هم دنبال می كنیم. این نسخه یكی از مهم ترین قسمت های این سری است، چون همانند اسم آن، قرار است جواب سوالات زیادی را از دنیای Assassin's Creed در این نسخه مشاهده كنیم.

عــلــیــرضــا بازدید : 817 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
دانلود FlatOut 3: Chaos And Destruction - بازی مسابقات بی قانون فلت اوت 3

بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده وشرکت Strategy First Inc آن را منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، تخریب پذیری به شکل فوق العاده ای بالا بوده و شما قادر هستید شی های زیادی را نابود کنید.

 

 

عــلــیــرضــا بازدید : 1366 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 افسانه ی کاراته
نام بازی: Karateka
پلتفورم : pc
ژانر: Action / Fighting / Adventure (Fantasy)
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Liquid Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

Karateka عنوانی جذاب از خالق عنوان بی نظیر شاهزاده ی ایرانی است.این بازی اساسش را ورژش هیجان انگیز کاراته بنا نهاده و توسط Jeff ماتسودا (بتمن) و برنده ی موسیقی گرمی ، آهنگساز معروف به نام کریستوفر تین خالق آهنگ های پس زمینه ب CIVILIZATION IV حمایت شده است.اینکه شما دارای مهارت کاراته هستید و یا اینکه برای اولین بار آن را در این بازی تجربه می کنید در جذب شمابه این بازی تاثیر فراوانی دارد.

عــلــیــرضــا بازدید : 1615 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

همانطور که انتظار می رفت با توجه به مشکلات بسیاری از کاربران که در اجرای بازی COD BO 2 داشتند، گروه کرکر SKIDROW آپدیت اول و دوم بازی را منتشر کرد. این آپدیت که جزئیات آن را در ادامه مطلب خواهید دید، ۳۷ مگابایت می باشد و بسیاری از باگ ها و مشکلات در بازی را رفع خواهد کرد. برای این بازی چندین کرک فیکس منتشر شد تا ارور Stop working و سیاه شدن صفحه را در بازی رفع کند اما ظاهرا فقط کرک تیم Steam006 توانست مشکلات بازی را خاتمه دهد.

 

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

Release Name : Call.of.Duty.Black.Ops.II.Update.1.and.2-SKIDROW
نصب این آپدیت تاثیر بسیاری در رفع مشکلات و بهبود اجرای بازی خواهد داشت

درباره ما
سلااااااااااام خوش اومدین به وبلاگ من علیرضا هستم 21 سالمه از شوشتـــر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • پنل پیامک
  • پنل اس ام اس
  • بازی دختــرانه
  • دانلود بازی دخترانـه
  • بازی های جدید
  • عکس دختر
  • دخترانه
  • بازی کامپیوتری
  • اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • دانلود بازی آنلاین
  • دارو گیاهی
  • دانلود بازی دخترانه
  • دانلود بازی ماشین
  • بهترین های وبگردی
  • دانلود بازی جدید
  • دانلود بازی کم حجم
  • دانلود بازی کامپیوتری
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • دنلود بازی
  • شـــهــر لایــــکـ
  • عاشقانه ترین وبلاگ
  • بنر تبلیغاتی
  • طراحی حرفه ای بنر
  • طراحی بنر
  • کلیپ و عکس ماشین اسپرت ایرانی و خارجی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • گالری مدل لباس دخترونه 2013
  • مرکز دانلود
  • EVERY THING
  • مدرن سایت
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • طراحی حرفه ایی هدر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • طراحی حرفه ایی بنر
  • (*( عشق و عاشقي )*)
  • Free Download+New
  • کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
  • آریا صدا | دانلود آهنگ جدید
  • زیبا موسیقی | nicemoozik
  • نـــــــــــــاز مــــــــــدل
  • سی دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • سایت دانلود عکس و گرافیک آبی
  • تاپ کرک
  • اجتماعی
  • ♥#Best Photo Blog #♥
  • طب سنتی
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • ویکی دانلود ها
  • زرین دانلود
  • ساعت شني
  • ماشین ها و موتورهای ایرانی برای بازی GTA IV
  • جک و لطیفه و اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید | برف موزیک99
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • خفن دانلود
  • (دل تنگی های من..(همدم
  • گروه سرگرمی روزنه
  • یه وبلاگ ناناز
  • نايس
  • دانلود آهنگ
  • ll0ve2ll0ve
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی|نیازمندیها
  • دانلود موزیکــــ | PayaMusic
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • طراحی بنر

    طراحی حرفه ایی بنر

    بنر فقط 7000 تومان

    علی دیزاینر

    تبلیغات سایت







    آمار سایت
  • کل مطالب : 355
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 4,871
  • بازدید سال : 50,300
  • بازدید کلی : 839,354
  • بهتــریــن هــا

    Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC


     assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2


    Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2


     دانلود بازی Dead Space 3